Aquagym

Elke zwemavond wordt van 19:00 tot 19:15 uur een aquagym-sessie gehouden. Alle aanwezige personen kunnen hier gebruik van maken.

In het ondiepe deel van het grote bad wordt er dan onder deskundige begeleiding gezamenlijk oefeningen gedaan. Elke week komen er andere oefeningen aan bod waarbij gebruik wordt gemaakt van verschillende soorten spelmaterialen.

Op deze manier wordt u gestimuleerd om eens op een andere manier in het water te bewegen dan dat u gewend bent. Van dit gezellige en sportieve kwartiertje wordt gretig gebruik gemaakt door de leden en u zult merken dat de tijd voorbij vliegt!

De aqua-gym sessies worden meestal begeleid door Gerard Spil die een opleiding heeft gehad tot docent lichamelijke opvoeding. Bij afwezigheid van Gerard worden de sessies vaak overgenomen door iemand anders van de Natte Ploeg of door 1 van de aanwezige leden.