Bestuursleden gezocht!!

Na het aftreden van Peter Jonker op 18 november 2020 als voorzitter en het aftreden van Sandra Dieleman als algemeen bestuurslid in maart 2021, is de situatie nu best kritiek. Er zijn té veel werkzaamheden om dit met 3 mensen te blijven doen.

Wij zoeken dus op korte termijn versterking van het bestuur. Iedereen met affiniteit voor onze vereniging en onze doelgroep kan zich aanmelden voor een functie. Wie wil er meehelpen onze mooie vereniging in de lucht te houden??

Het bestuur vergadert gemiddeld 4 keer per jaar en er is 1 keer per jaar een Algemene Ledenvergadering.

Je kunt je aanmelden bij Gerard Spil via tel. 06-57643200, info@zwemvereniging-cis.nl of spreek hem gewoon even aan in het zwembad.