Finale bijeenkomst Rabo Clubsupport 2021

Op 8 november 2021 vond de feestelijke finale-avond van de Rabo Clubsupport 2021 plaats in het AZ-stadion in Alkmaar. Vanuit de hele regio waren er vertegenwoordigers van allerlei verenigingen bijeengekomen om de uitslag van de Rabo Clubsupport 2021 mee te maken. Namens de C.I.S. waren Gerard Spil en Edwin Steeman aanwezig.

Gelukkig waren er dekens beschikbaar want het was een koude avond. De avond werd opgeluisterd met muziek en een lezing van Henk Grol (ex-judoka). Iedereen was echter in afwachting van de uitslag van deze jaarlijks terugkerende sponsoractie. Na het aftellen konden eindelijk de enveloppen worden geopend! Opnieuw was er fors bedrag beschikbaar voor onze club, € 663,54. Dat kunnen we als kleine vereniging goed gebruiken. Bedankt Rabobank!!

Na de uitreiking van de prijzenpot was er nog een gezellig samenzijn in de foyer met een hapje en een drankje. Al met al een zeer geslaagde avond!!