Nieuwe website en sponsor voor de C.I.S.

Op 21 januari werd het sponsorcontract getekend door Stef Terluin en Edwin Steeman.

Zwemvereniging CIS kwam in contact met Terluin Webdesign uit Alkmaar om de website te vernieuwen. Dat intensieve contact verliep zo soepel dat er gedacht werd aan een verdere samenwerking. Uiteindelijk werd daarom besloten een sponsorcontract af te sluiten. Naast service en onderhoud aan de website wordt ook een financiële bijdrage geleverd.

Stef en Thijs Terluin zijn nu 3,5 jaar zelfstandig actief als webdesigners en hebben inmiddels een flink klantenbestand opgebouwd. “We zijn begonnen vanuit zolder in ons ouderlijk huis in Akersloot” aldus Stef, “maar inmiddels zijn we verhuisd naar een bedrijfspand in Alkmaar. We vinden de CIS een prachtige vereniging die zich inzet voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken en willen hen daarom graag structureel steunen”.

We zijn ontzettend trots op het eindresultaat en blij dat we Terluin Webdesign voor langere tijd aan ons hebben kunnen binden.

Onze speciale dank gaat uit naar Pauline Rote Fotografie voor het maken van de foto’s!!